jQuery(document).ready(function(){ jQuery("#footer-info").text(' '); jQuery("

Copyright © 2015 Figurator International. All rights reserved.

").insertAfter("#footer-info"); });
+45 33 32 12 40

CRM

Emner, Kontakter, Konkurrenter, Salgs muligheder.

Udvalgte Features

  • Relations bestemte data
  • Engagement overblik
  • Aktivitet styring
  • Salgsmuligheder
  • Salg processer
  • Dashboard Integration

Der er meget forskellige opfattelser af hvad CRM er, og med udgangspunkt i CRM direkte oversat er en forkortelse for Kunde Relation Håndtering – er den rette betegnelse for dette modul Salgsværktøjer eller på Engelske Sales Force Automation – forkortet SFA. Ud over værktøjer til at fastholde kunder, er der styring af jeres salgsmuligheder og arbejdet med at vinde jeres kunde prospekter.

Forretningsrelationer

De virksomheder man samler nyttig information op omkring, er styret i grupper af samme type. Eksempelvis kunder, leverandører, konkurrenter, prospekter, forhandlere, partnere osv.

Figurator sikre at du ikke ser en masse tomme felter men kun præsenteres for de felter der er relevante for den individuelle virksomhed i kartoteket.

Oprettelse af nye virksomheder i jeres database, udnytter intelligent funktionalitet der gør det til en leg at oprette korrekte data uden dubletter på tværs af alle regnskaber.

Salgsprocesser

Der er mange meninger om hvad det bedste salgs forløb er, ikke blot som resultat af brancheforskelle men også i hvad der har givet det bedste resultat for virksomheden.

Universelt er det nok at man vil behandle salgsmuligheder på nye kundeemner anderledes end på eksisterende kunder.

Figurator EXT giver mulighed for at oprette de salgs forløb der passer til netop jer, inklusive de steps der skal eller kan udføres i en given fase så man får mulighed for at følge en vinderopskrift.

Salgsmuligheder

Arbejdet med jeres salgsmuligheder tager udgangspunkt i at alt det data i har adgang til skal medvirke i arbejdet med at vinde salget. Filosofien bygger på at samle alle aktiviteter kan dels i det team der arbejder med salget, eksempelvis ved nemt og hurtigt at kunne kommunikere hvad man gør til sine kollegaer.

Der er integration til Microsoft Office så dokumenter kan overføres ved træk & slip, plus andre ”work smart” muligheder udnyttes maksimalt.