jQuery(document).ready(function(){ jQuery("#footer-info").text(' '); jQuery("

Copyright © 2015 Figurator International. All rights reserved.

").insertAfter("#footer-info"); });
+45 33 32 12 40

SERVICE MANAGEMENT

Arbejdsordre, Planboard, GPS Styret tekniker.

Udvalgte Features

  • Arbejdsordre
  • Statusstyrede processer
  • Billeder på opgaven
  • Planlægningskalender
  • Kortvisning i realtid
  • Arbejdsbeskrivelser
  • Teknisk dokumentation
  • Fuldt integreret med bla.:
    • Økonomisystemet
    • Anlægsaktiver
    • Salgsordre
    • Indkøbsordre
    • Lagerstyring
  • Service Abonnement
  • Objekt Livscyklus
  • Garanti
  • Flådestyring
  • Web og PC grænseflader

Service Management i Figurator EXT indeholder alle de funktioner langt de fleste service virksomheder har brug for i en samlet løsning. Om i er 2 eller 2.000 brugere vil i kunne styre jeres forretning i et og samme system, der kan følge med jeres udvikling gennem opsætning eller direkte tilpasning så lige netop detaljen der gør en forskel i forhold til konkurenterne er omfattet.

Planlægger

Når i modtager anmodning om service fra en kunde, vil der være adgang til relevante oplysninger om service objektet, i form af tidligere arbejder, garantistatus, serviceintervaller osv. der kan hjælpe i diagnosticering og bedømmelse af opgaveopfang, og giver mulighed for at udføre relateret arbejde ved samme besøg.

Selve planlægningen af opgaven kan ske i en intuitiv kalender, med adgang til kort og faktisk position af den enkelte tekniker.

Fuld Pakke

Service modulet er en del af standard pakken, hvilket giver fuld integration med HR, økonomi, anlægsaktiver, salg, køb og lagerstyring.

At arbejde i et system er på mange måder en meget stor fordel i det daglige, og til det skal lægges gevinsten ved en særdeles attraktiv økonomi for jer.

Tekniker

Ud over en almindelig PC adgang, kan en kørende servicetekniker bruge en browserbaseret enhed som en tablet eller iPad.

Den enkelte teknikker har adgang til en liste med tildelte opgaver og et kort hvis arbejdet skal udføres hos kunden.

Der er fra serviceordren mulighed for adgang til skriftlige serviceprocedure eller håndbøger, tegninger mv.