jQuery(document).ready(function(){ jQuery("#footer-info").text(' '); jQuery("

Copyright © 2015 Figurator International. All rights reserved.

").insertAfter("#footer-info"); });
+45 33 32 12 40

MESSE, KONFERENCE & KURSUS

Arrangementer, lokale og halstyring, teknisksalg, standsalg, planlægning,

Udvalgte Features

  • Arrangement struktur
  • Status Styring
  • Gentagende arrangementer
  • Arrangement Relationer
  • Rollestyring
  • Salgsmål
  • Kontrakt håndtering
  • Avanceret prisstyring
  • Arrangementspakker
  • Ekstraleverancer
  • Rateafregning
  • Betalingsstyring
  • Stand salg
  • Lokale administration
  • Hal konfiguration
  • Kursus salg på web

En solid løsningen udviklet gennem 15 år i tæt samarbejde med store operatører på området, og har været med bag kulisserne af tusinde arrangementer fra de helt små kaffemøder til de helt store EU Topmøder med over 10.000 gæster på en dag gennem adgangskontrol. Har du bare behov for at administrere jeres kursus salg med tilmelding via internettet er dette også løsningen.

Arrangementer

Her styrer du rammerne, for de arrangementer i skal afvikle. Systemet kan holde oplysninger om de helt små kaffemøder med få deltagere, til store kombinerede messe og konference events med stande og tilhørende tekniske leverancer.

Der er mulighed for sætte budgetmål op for at måle rentabilitetsmål før i starter op, og der er mekanismer til at følge op på økonomien hele vejen over i jeres regnskab.

Opsætningen er indrettet så man kan tilpasse varer til mere abstrakte typer på et specifikt arrangement, med tilhørende prissætning passende til lejligheden.

Ressourcer

Styring af alt fra mødelokaler til store haller, og hvordan allokering må foretages over tid. Der kan være tidsrum med opbygning og nedtagning af et arrangement der betyder udlejning ikke må ske samtidigt. En ressource kan også tages ud af drift eksempelvis i forbindelse med reparation. En lokale ressource kan styres på typer så rådighed i en given sammenhæng ikke bruges forkert. Der er et grafisk ressourceværktøj med både overblik over ledighed og allokering samt mulighed for at booke et eller flere lokaler direkte fra grænsefladen hvilket gør det nemt og hurtigt at tage mod en ny booking.

Kontrakter

Alle aftaler med kunden forankres i en eller flere kontrakter, hvor eventuelle rate betalinger forud for arrangementet styres. Der kan bruges skabeloner så mere komplicerede strukturer gøres enklere at håndtere, kombineret med en assistent (Wizard) der under oprettelsen minimere tidsforbruget. Et notesystem sikre at alle detaljer internt såvel som eksternt bringes i spil op det rigtige tidspunkt. Det er muligt at dele en stand mellem flere udstillere, og styre hvem der er aktører i forhold til kontrakten – eksempelvis eksterne service virksomheder der skal udføre arbejde i relation til kontrakten.